Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine je objavilo Poziv na dostavu ponuda za nabavu radova izgradnje zgrade Studentskog doma u Petrinji
Klasa: 406-09/23-01/20
Urbroj: 531-12-24-5 od 11. X. 2024. (263)
Na temelju Zakona o potvrđivanju Ugovora o zajmu (IBRD zajam broj HR-9127) između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za financiranje Projekta obnove nakon potresa i jačanja pripravnosti javnog zdravstva (NN MU br. 4/2020), Jedinica za provedbu projekta objavljuje posebnu obavijest o nabavi:
– radovi
Država: Republika Hrvatska
Naziv projekta: projekt obnove nakon potresa i jačanja pripravnosti javnog zdravstva
Naziv ugovora: nabava radova izgradnje zgrade Studentskog doma u Petrinji
Zajam br.: HR-9127
Br. PDP-a: MOPPCSA/ER&PHPP/C1.2.38/W-RFB
1. Republika Hrvatska je dobila zajam od Svjetske banke kako bi se pokrio trošak projekta obnove nakon potresa i jačanja pripravnosti javnog zdravstva, te namjerava iskoristiti dio sredstava za plaćanja u okviru ugovora za radove izgradnje zgrade Studentskog doma u Petrinji. Za ovaj ugovor zajmoprimac može vršiti plaćanja korištenjem metode izravne isplate, kako je definirano u dokumentu Svjetske banke »Smjernice o isplati sredstava za financiranje investicijskih projekata« (eng. Disbursement Guidelines for Investment Project Financing).
2. Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine poziva prihvatljive ponuditelje da dostave zapečaćene ponude za nabavu radova izgradnje zgrade Studentskog doma u Petrinji. Mjesto održavanja radova/je gradilište u Petrinji, Trg Matice hrvatske b.b., na novoformiranoj k. č. br. 3019/5 (494/4) k. o. Petrinja i utvrđeno je u glavnom projektu (dokumentacija o nabavi, Odjeljak 7. – Zahtjevi u vezi radova). Namjeravani datum završetka za sve radove je dvanaest (12) mjeseci od datuma početka radova. Predviđeni zahvati su: građevinsko-obrtnički radovi, instalaciju vodoopskrbe i odvodnje, elektroinstalacije, strojarske instalacije, instalaciju vatrodojave, instalaciju dizala. Radovi obuhvaćaju sve navedene zahvate, izvedene do potpune gotovosti i funkcionalnosti, uključujući i uspješno obavljen tehnički pregled te izdanu potvrdu o završetku radova.
3. Nadmetanje se provodi kao domaći otvoreni postupak nadmetanja korištenjem poziva na dostavu ponuda (PDP), kako je to navedeno u »Propisima o nabavi za zajmoprimce IPF-a« Svjetske banke srpanj 2016., revidirano studenoga 2017. i kolovoza 2018. godine (»Propisi o nabavi«) te je otvoreno za sve prihvatljive ponuditelje, kako je navedeno u Propisima o nabavi.
4. Zainteresirani prihvatljivi ponuditelji mogu dobiti dodatne informacije u Jedinici za provedbu projekta (piu1@mpgi.hr) o dokumentaciji o nabavi tijekom uredovnog vremena od 8.30 do 16.30 sati na navedenoj adresi.
5. Zainteresirani ponuditelji mogu preuzeti dokumentaciju o nabavi na hrvatskom jeziku dostavom pisanog zahtjeva na e-adresu: piu1@mpgi.hr. Dokument se zainteresiranim Ponuditeljima dostavlja isključivo elektroničkom poštom.
6. Ponude se moraju dostaviti na adresu na taj dan ili prije 3. prosinca 2024. u 11 sati. Elektroničko nadmetanje nije dopušteno. Zakašnjele ponude su neprihvatljive. Ponude se javno otvaraju u prisutnosti imenovanih predstavnika ponuditelja i svakog tko odluči biti prisutan na navedenoj adresi 3. prosinca 2024. u 11 sati.
7. Sve ponude trebaju imati popratno jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 100.000,00 EUR.
8. Adresa za dostavu ponuda ili dolazak: Projekt obnove nakon potresa i jačanja pripravnosti javnog zdravstva, Jedinica za provedbu projekta, Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Savska 41 (Zagrepčanka, 12. kat), 10000 Zagreb, Hrvatska, e-adresa: piu1@mpgi.hr, internetske stranice: https://www.oporavak-i-pripravnost.hr/nabave/84.
Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine